DUK
Ką daryti, jei reikiamos prekės kiekio nėra sandėlyje?
Stengiamės, kad einamiausios prekės sandėlyje būtų palaikomos nuolatos, tačiau, jei reikiamo kiekio nėra, pristatymo terminas gali užtrukti nuo 1 iki 2 savaičių.
Ką daryti, jei prekės aprašyme nerandu man reikiamos informacijos?
Rašykite mums adresu info@koziol.lt arba skambinkite telefonu +370 616 17079, ir mes atsakysime į visus jus dominančius klausimus.
Ar skiriasi kainos juridiniams ir fiziniams asmenims?
Ne, kainos visiems vienodos.
Ar jūsų prekės su PVM?
Ne, prie galutinės prekių sumos bus priskaičiuotas PVM.
Kur pristatote prekes?
Prekes pristatome visoje Lietuvoje ir į kitas užsienio šalis.
Per kiek laiko pristatote prekes?
Prekes pristatome per 1-2 darbo dienas, jei reikiamas kiekis tuo metu yra sandėlyje.
Ar galima prekes atsiimti pačiam?
Taip, prekes galite atsiimti iš mūsų studijos iš anksto suderinę Jums ir mums tinkamą laiką.
Kaip gauti sąskaitą-faktūrą už pirktas prekes?
Sąskaitą-faktūrą atsiųsime jums jūsų užsakyme nurodytu el. pašto adresu iškart, kai Jūsų užsakymas bus paruoštas išsiųsti.
Kur kreiptis, jei prekė atvyko sugadinta?
Rašykite mums adresu info@koziol.lt arba skambinkite telefonu +370 616 17079, ir mes padėsime šiuo klausimu.
Kada pradedate vykdyti užsakymą?
Užsakymą pradedame vykdyti nedelsiant, kai tik įvykdote užsakymo apmokėjimą. Jeigu užsakymas pateiktas darbo dienomis iki 12val. ir visos reikiamos prekės yra sandėlyje, siuntinį išsiųsime dar tą pačią darbo dieną. Užsakymai apmokėti po 12:00 val. bus išsiųsti sekančią darbo dieną.